poniedziałek, 9 stycznia 2017

Karnawałowy manicure

W okresie karnawału każda z nas chce błyszczeć. Dotyczy to również naszych paznokci jako dopełnienia karnawałowej stylizacji. Ja w tym roku postawiłam jednak na kolor. Jako dopełnienie małej czarnej która niezawodnie od lat zajmuje topowe miejsce w mojej imprezowej garderobie wybrałam czarno -różowe paznokcie.
Testowałam nowo zakupione w Nails Company:
1. Żel w pędzelku -brush it gel w kolorze mars pink.
2. Lakier hybrydowy -crazy color.
Obydwa bardzo ładnie napigmentowane i dobrze kryjące.
Wbrew pozorom najwięcej problemu sprawiło mi znalezienie czarnego lakieru o dobrym kryciu i nasyconym kolorze. Użyłam czarnego paint gelu z firmy Indygo.
Teraz jeszcze tylko intensywnie różowa szminka na usta i można ruszać na karnawałową impreze.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz