sobota, 7 stycznia 2017

Lata 80 na paznokciach

Kiedy dowiedziałam się, że moi znajomi organizują sylwestra w klimacie lat 80 nie mogłam się nie ucieszyć. Od zawsze kochałam ten szalony i przesycony kolorem styl. Doskonale wiedziałam więc, że szukając przebrania idealnego na ten wieczór muszę postawić na intensywny kolor, charakterystyczny i mocny makijaż (koniecznie z różem na policzkach), plastikową (nieco tandetną) biżuterię oraz mocno natapirowaną fryzurę.
Zwieńczeniem mojego dzieła miały pomalowane specjalnie na ten wieczór paznokcie.
Kolory jakie wybrałam do mojej stylizacji to róż i fiolet.
Z mojej kolekcji lakierów hybrydowych wybrałam:
1. fiolet -Very berry z firmy Indygo
2. róż -Macarena z firmy Indygo
3. szary
Szarość zastosowałam na trzech paznokciach. Kolor ten użyłam tylko jako podkład pod srebrny pyłek. Potrzebowałam warstwy dyspersyjnej lakieru, żeby móc pokryć go pyłkiem.
Cztery paznokcie pokryłam kolorem Very Berry a trzy Macarena. Mój manicure musiał być wykonany w wersji "na bogato".
Dla zwieńczenia efektu wykorzystałam nowość z firmy Nails Company pyłek efekt syrenki w kolorze różowym. Pokryłam nim dwa paznokcie. (Jeden w kolorze Very Berry i jeden w kolorze Macarena).
Na pozostałe paznokcie zastosowałam produkt firmy Indygo lakier hybrydowy Solaris. Jest to różowo -fioletowa mgiełka nakładana na uprzednio utwardzony w lampie kolor. Doskonała alternatywa dla pyłków. Daje nam niepowtarzalny effekt dzięki zawartości subtelnych drobinek i nie brudzi przy nakładaniu tak jak efekty w postaci pyłków. Solaris effect nadał głębi kolorowi Very Berry, a Macarenie nieco subtelnego połysku.
Muszę przyznać, że moje paznokcie nie pozostały niezauważone na sylwestrowej imprezie.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz